Sunday 27 November 2011

Lenvoy de Chaucer a Scogan 261

Another one for the real Chaucer afficionados: letter from Chaucer to Scogan no. 261
Than shul we for our labour han no mede.  
But wel I wot thou wilt answere and seye:  
''Lo! olde Grisel Hst to ryme and pleye!"   
Nay, Scogan, sey not so, for I mexcuse,  
God helpe me so! in no rym, doutelees,  
Ne thinke I nevere of sleep to wake my muse,  
That rusteth in my shethe stille in pees.  
Whyl I was yong, I putte hir forth in prees,  
But al shal passe that men prose or ryme:  
Take every man his turn as for his tyme.   
Envoy   
Scogan, that knelest at the stremes heed   
Of grace, of alle honour and worthinesse.   
In thende of which streem I am dul as deed,   
Forgete in solitarie wildernesse:   
Yet Scogan, thenk on Tullius kindenesse;   
Minne thy frend ther it may fructifye!   
Far-wel, and loke thou nevere eft Lov^ defye! 

No comments:

Post a Comment